5 tips voor dagelijks ademhalingsoefeningen

ademhalinsoefeningen

Onbewust stress bestrijden met 5 ademhalingstips voor het dagelijks leven

In deze post leg ik uit dat ik het boek van Micheal Brown – Het Presence Proces heb gevolgd en vanuit die ervaring heb ik 5 ademhalingstips voor je samengesteld. Die kunnen je in het dagelijks leven helpen en ondersteunen.  

Tips van mij EN mijn klanten: 

  1. Wees lief voor jezelf. Je mag strugglen en stoppen en weer starten. Wees niet te hard voor jezelf
  2. Zoek samenwerking met anderen. Ga naar ademcirkels of adem en meditatie plekken op.
  3. Wees bewust van je weerstand. Wat zit erachter? 
  4. Neem kennis in je op, simpele boeken, blogs of podcasts. 

Kijk nu de hele aflevering via de video hieronder OF nog wat verder naar beneden het geluidsbestand. 

Interesse in de gratis adem oefeningen? Snap ik helemaal. Ik heb de oefeningen speciaal voor jou samengesteld en ik deel die oefeningen heel graag en met veel liefde aan jou. Je kunt deze hier downloaden en je kunt dan direct aan de slag met één van de adem oefeningen.

Laat je weten wat je ervan vind of heb je extra tips? Mail me dan gerust. 

Interesse in de gratis adem oefeningen? Snap ik helemaal. Ik heb de oefeningen speciaal voor jou samengesteld en ik deel die oefeningen heel graag en met veel liefde aan jou. Je kunt deze hier downloaden en je kunt dan direct aan de slag met één van de adem oefeningen.

Laat je weten wat je ervan vind of heb je extra tips? Mail me dan gerust. 

ontspanning, rust

Hi, mijn naam is Celina en ik heb een praktijk waarin ik mensen letterlijk meer ruimte geef. Ruimte om te ademen en ruimte qua energie.

Een opruimcoach voor je lichaam 😉

Interesse in een 1 op 1 sessie? Kijk dan hier. 

Helemaal uitgeput wakker geworden? Of lig je juist uren naar het plafond te staren?

Koop dan nu de ademreizenbundel en reset je zenuwstelsel in max 15 min.

Directe toegang -> klik hier

Deel via:

Mindfulness online
Compassie online
Traject online